De winkelwagen is leeg

Dsen (19/3): Torhout Lions – KBBC De Panne: 75 – 57

Opdracht 1: raak op zondag in de late namiddag in de sportzaal in Veldegem terwijl de karnavalstoet door het dorp trekt. Opdracht geslaagd.
Opdracht 2: sprokkel punten bij de vijfde in het klassement. Tegen die ervaren ploeg bleek dat wonderwel te lukken, althans in het eerste quarter: 9 – 11. Tot minuut 8 ging het gelijk op : 24 – 20. Maar toen begon foutenlast ons parten te spelen en aan de rust had Torhout al een voorsprong van 10 punten bijeengegaard. Maar toen kwam de tweede helft. In nog geen drie minuten tijd sprong de score naar 43 - 24. Wedstrijd gespeeld. Defensief waren we helemaal niet bij de les en offensief bleven we minutenlang onmondig. De score liep op tot 50 – 25 en na een halfuur spelen was het zelfs 58 – 32. In het laatste quarter knabbelden we geleidelijk aan de achterstand maar aanspraak maken op de overwinning, dat zat er niet meer in. Deze opdracht: helaas niet geslaagd.

Contacteer ons

Sportlaan 2