In de heenwedstrijd gingen we nog zwaar onderuit, maar ditmaal waren we niet van plan achter de feiten aan de lopen. We starten met heel veel goesting en inzet en na het eerste quarter stonden we zowaar 14 -12 voor. Na zeven minuten in het tweede quarter had Brugge dan wel een voorsprong van acht punten (21 – 29) maar we bleven vechten en aan de rust was alles te herdoen (29 – 29). Het derde quarter was niet ons beste (36 – 41), maar we bleven er collectief voor gaan en vier minuten voor tijd hadden we de bezoekers nog altijd in het vizier. Dichter raakten we niet meer en we strandden uiteindelijk op zeven punten, maar de leider heeft hier water en bloed gezweet. Ongetwijfeld hebben we hier onze beste wedstrijd van het seizoen gespeeld en zelfs de coach was een tevreden man (en dat gebeurt niet veel). Proficiat, jongens.
Deel op:
