De winkelwagen is leeg

Dsen Z (15/10/23): Wielsbeke – KBBC De Panne: 34 – 51

Na nog geen 15 uur na hun match met de eerste damesploeg stonden er al een aantal speelsters terug op het veld om aan voldoende effectieven te raken bij de recreatieve ploeg. Naar analogie van de wedstrijd de avond voordien, werd er in de eerste minuten niet gescoord. We beginnen er aan, dachten onze dames. Wielsbeke gunden ze één enkele korf en zelf netten ze 17 punten. Wielsbeke gaf echter niet op en hield de score netjes in evenwicht tijdens het tweede quarter: 14 -15 en dus een rustscore van 16 – 32. In de tweede helft konden we ons beperken tot het consolideren van de voorsprong. Probleemloze wedstrijd.

Sportlaan 2
8660 De Panne