De winkelwagen is leeg

U19M (12/2): Basket SKT Ieper - KBBC De Panne: 82-55

Deze score is geenszins de correcte weergave van de wedstrijd. Terwijl op het terrein ernaast onze U16M brandhout maakten van hun Ieperse leeftijdsgenoten, probeerden wij met amper zes meisjes gelijke tred te houden met de thuisploeg. We speelden een knap eerste quarter (20-19) en bleven ook in het tweede perfect meedoen. In de laatste drie minuten echter slaagde Ieper erin tien punten uit te lopen en rusten deden we uiteindelijk met een 38-28. Na de rust deden we nog mee tot 47-40, maar ondertussen door blessure gereduceerd tot vijf speelsters, was de brandstoftank leeg en stond in een mum 62-42 op het bord. Het laatste quarter was pompen of verzuipen. Verzuipendeden onze meisjes niet. Met de energie die hen nog restte, sleepten ze nog een 82-55 uit de brand. Gelet op de omstandigheden een knappe wedstrijd!

Contacteer ons

Sportlaan 2