De winkelwagen is leeg

U19M (18/2): KBBC De Panne – BC Oostende@Sea: 59 – 68

Voor deze bekermatch werden vier U19-meisjes aangevuld met vier U16. Vakantie, hé. Tegen een gezond agressief Oostende hadden onze meisje het niet onder de markt. Hun verdediging maakte het ons knap lastig en we kwamen heel moeilijk tot scoren, wat resulteerde in een 9-17 na tien minuten. Maar we herstelden het evenwicht tijdens het tweede quarter en gingen de rust in bij 31-33. Het ging vervolgens gelijk op en dan ging bij ons even het licht uit en maakten de bezoekers een kloof (Q3: 43-53), die ze in het laatste quarter nog uitdiepten. De wedstrijd eindigde helaas in mineur: na een beenharde botsing tussen twee meisjes moesten beiden naar het ziekenhuis worden afgevoerd. De match was nog maar pas hervat, toen het elektronisch scorebord tot overmaat van ramp de geest gaf. De resterende tijd werd afgewerkt, maar dat was voor de meisjes aan beide kanten geen hoofdzaak meer. Eindscore: 59-68.

nvdr. Beide meisjes stellen het ondertussen goed.

Sportlaan 2
8660 De Panne